Csere kérelmét megkaptuk és már intézzük is!
Kedves Vásárlónk!
A termékek cseréje Önnek minden esetben térítés és probléma mentes!
Először is szeretném megnyugtatni és eloszlatni a félelmeit, valószínűleg nem Ön mérte le rosszul magát!
Nagyon sok különböző terméket forgalmazunk, különböző anyagokból, különböző színekben és fazonokban. Annak ellenére, hogy folyamatosan dolgozunk azon, hogy minél pontosabb Mérettáblázatot adjunk meg, adott ruha mérete sokmindentől függ.
Anyag elasztikussága, színe, fazonja és természetesen viselőjének alakja.
De pontosan ezért, hogy Önnek a legmegfelelőbb ruhát tudjuk biztosítani, MINDIG INGYENESEN kicseréljük a termékeket.
Szóval semmi gond! Intézzük.
Mire Ön ideér az olvasással, mi már megkaptuk az Ön kérelmét, feldolgozzuk mikor feldolgozásra kerül - (1-2 munkanap) hétköznapokon, munkaidőben - egy rövid e-mailben válaszolunk, ha netán nincs az Ön által kért termék felkeressük és megbeszéljük a továbbiakat. Ha van, - és nagyon valószínű, hogy van - akkor néhány napon belül küldjük a terméket(ket). Mikor összekészítjük a csomagot, értesítjük Önt, így a következő napokon várhatja a kézbesítőt.
Az Ön teendője a vissza csomagokkal csupán a következő:
Amennyiben Ön a Packeta futárszolgálatát választotta rendelésekor:
- Kérem tegye vissza a terméket a dobozába és gondosan ragassza le,
- Küldünk Önnek egy csomagszámot / jelszót e-mailben vagy sms-ben,
- Kérem a jelszót vagy csomagszámot mondja be az átvevő helyen, és adja át a csomagot,
- Ezt legegyszerűbb akkor megtenni amikor megy az új csomagjáért!
Amennyiben Ön a Foxpost - csomagautomata opciót választotta:
- Kérem tegye vissza a terméket a dobozába és gondosan ragassza le,
- Küldünk Önnek egy csomagszámot / jelszót e-mailben vagy sms-ben,
- Cimkét nem küldünk
- Kérem vigye vissza a csomagot egy Foxpost automatába, válassza a csomagfeladás menüponotot, adja meg a kapott kódot, nyílik az ajtó, csomag be, ajtó becsuk és ennyi,
- A megadott kód alapján a Foxpost visszaszállítja hozzánk a csomagot!
Amennyiben Ön a Házhozszállítás opciót választotta:
- Kérem tegye vissza a terméket a dobozába és gondosan ragassza le,
- Az új termék kiszállításának napjára kértünk Önnek egy csomagvissza szállítást,
- Csomagcimkét nem küldünk azt a kézbesítő magával viszi,
- Adja át a csomagot a futárnak
Köszönjük, hogy minket választott!
Kérem tényleg csak abban az esetben tartsa meg a terméket, ha Önnek TÖKÉLETESEN megfelel!
Baráti Üdvözlettel:
Tóth Márton
ügyvezető
Lafei Nier Farmerkirály Kft.